iwebdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesseydiniz o zaman? İşi yapan firmanın faturasını kontrol edene kadar kendi sorumluluklarımıza da bakmak lazım ya!
Firmanın %30 kdvsi vardı totalda 10-14k bir getirisi var ve geri kalan pay hazır tema verilen site için çok fazla hakkıyla yapılan bir işçilik yok ortada sitenin amacı zaten müşteri çekmek süs amacı ile kıyıda köşede Dursun değil