Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllık gelir 1.580.000 geçmediği sürece fatura kesmeye gerek yok ki kessem bile %20 KDV alınıyor 200 TL birşey değil
Kesseydiniz o zaman? İşi yapan firmanın faturasını kontrol edene kadar kendi sorumluluklarımıza da bakmak lazım ya!