• 24-10-2025, 12:54:47
    AlaskaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlgili firma biziz.

    -Babanızın isteklerini karşıladık. Ticari olarak anlaştığımız tutarı 2'ye bölerek aldık.
    -Fiyat gayet piyasa fiyatı.
    -10 senelik firmayız, faturalarımız tabiki orjinal. Hizmetimiz sağladık, kestik, ücretimiz aldık. Yer sağlayıcı başka bir şey, konuları bilmiyorsunuz.
    -Domain + host + senelik basit değişimler senelik 70 dolar. Sapla samanı karıştırmayın.

    Açtığınız bu konuyla ilgili, kanuni haklarımı kullanacağımı bilmenizi isterim.
    Hocam bu 18 yaşındaki çocuk burdaki herkesin ona ısrarla anlatmasına rağmen anlamamakta ısrarcı. Bence doğrudan bu çocuğa bir tazminat davası açın derim. Şirketi ticari olarak karalamaktan. Tüm konu mesajlarını ekran görüntüsü alın. Reddit vb. benzeri platformlarda da paylaşmış oralarda da gerekli ekran görüntülerini alın ve doğrudan dava edin. Zaten dava kağıtları eline ulaştığında babası bu bebeyi bir güzel dövecektir başka türlü akıllanmaz bu. Asla geri adım atmayın derim. Eğer avukatınız yoksa yönlendirebilirim. İyi günler dilerim.
  • 24-10-2025, 12:55:22
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın cursor ile yapabildiği muhteşem iş burda. Telif hakları başkasına ait olan içerikleri bu şekilde yayınlaman ne kadar etik ?




    O kadar bilgisiz birisinki yıl 2025 olmuş <meta name="keywords"> ekleyerek seo yaptığını sanıyorsun. Bu yaptığın zaten doğrudan spam. Çuvaldızı önce kendini batır derim. Oku araştır birşeyler öğren.
    AHHH AHHH siz wordpressciler yokmusunuz backendde ne yazdığını değil fronttaki şeyleri elestirirsiniz anca konuyu saptırmak için herşeyi yapmışsın elinden gelen ben backend developerim dedim backend alanı ile ilgileniyorum dedim cursor ile frontendini yazsan bile arkadaki video çeken sistemi yazman wordpress hazır tema gibi görüp sallaman komik başkasına ait olan içerikleri kâr amacı olmadan yayınlıyorum herhangi bir bet reklamı veya harici bir reklam görebiliyorsan sayfada dediğin doğru
  • 24-10-2025, 13:02:07
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AHHH AHHH siz wordpressciler yokmusunuz backendde ne yazdığını değil fronttaki şeyleri elestirirsiniz anca konuyu saptırmak için herşeyi yapmışsın elinden gelen ben backend developerim dedim backend alanı ile ilgileniyorum dedim cursor ile frontendini yazsan bile arkadaki video çeken sistemi yazman wordpress hazır tema gibi görüp sallaman komik başkasına ait olan içerikleri kâr amacı olmadan yayınlıyorum herhangi bir bet reklamı veya harici bir reklam görebiliyorsan sayfada dediğin doğru
    1-Wordpressçi değilim bunu nerden çıkardın
    2-Senin gibi bebeler web tarafını ele geçirdiği için react-native ile yoluma devam ediyorum
    3-Yazdığın şeyler aşırı low profile biri olduğunu aşırı belli etmişsin
    4-wget/curl vb. birşey ile başka bir siteden içerikleri çekmek ne kadar zor olabilir ? Zaten embed, iframe vb. ile çektiğin bariz belli
    5- seoda zaten backendde ne yazdığının zerre önemi yok sitene gelen google/bing/yahoo/yandex vb. botlar siteni frontend ile tanımlayacaktır ve senin frontend' in seosuna baktığımızda berbat halde scheme verisi bile yok, sen bunun ne olduğunu bile bilmiyorsundur muhtemelen lol
    6- yaptığın o siteyi bile bu forumdaki insanlar yardım alarak yapmışsın sen kimseye wordpressçi şucu bucu vs. diyemezsin
    7- sana bir abi olarak söylüyorum, yaptığın şey vergi levhası olan bir firmayı karalamak aklını başına al derim bu işin sonunda ağlayan sen olursun, burdaki insanlar senin gibi aciz birine gülüp geçer sadece




    Aşırı derecede loser bitik bir tipsin belli çocuğum. Karşında görsen abi çekip ağlayacağın tiplere burda ahkam kesmek kolay tabi.
  • 24-10-2025, 13:02:54
    fâni editör.
    Şu an forumdakilerin ne yapmasını istiyorsun anlamadım. Kişilerin yüzde doksanı haksızsın ve ticarette bir sorun yok diyor. Bence sen kendine “benim amacım ne niye bildiğim doğru” gibi hissediyorum diye bir sor.
  • 24-10-2025, 13:03:49
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşi ticarete döktüğümü söylemedim istersem wordpress altyapısı gibi arkaya bir admin panel koymak zor değil firma benimle doğrudan konuşmaya yeltenmiyor babamla konuştuğu wp numarasına yazdım ne görüldü ne cevap veren var zaten doğrudan onunla konuşuyor olsam neden reddit ve burda iki ayrı post açayım
    Neden peki ilk paylaşımınızda firmaya ulaştığınız ve cevap alamadığınız yazmıyor?
    İşi ticarete dökseniz sizde aynı fiyatları vereceksiniz zaten, bunu da aslında burda belirtmiş oluyorsunuz.
    Ben sizin yerinizde olsam bu kadar öfke ve kızgınlık dolu paylaşım ve yorumlar yerine, firmayı ve yetkiliyi bulurdum, öncesinde yazılı ve gayet saygılı bir şekilde eksik gördüklerimi iletirdim. Sonra belki o sitede daha neler yapılabilir belki babamla da konuşurdum.
    Hatta belki bir süre sonra bu işi yapan firmaya yaptığım işler varsa paylaşıp, iş veya ekiş imkanı olursa diye iletişim kurup sorardım. Bizim sektör gerçekten çok zordur, sanmayın ki her müşteri veya her iş yapan kişi, gerçekten çok iyi niyetli, ne istediğinin farkında, ödemesi düzgün vs,,.
    Mesele sorun ve veya eksik olması değil, bu tarz durumlarda nasıl bir yaklaşım içinde olunduğu çok önemli. Şu anki ortamda isterseniz Mars ı bilgisayarı kodlayın, inanın hiçbir değeri olmuyor ta ki özel veya iş hayatındaki iletişim dengelerini çözene kadar.
    Sitelerinizi de gerçekten görmek isterim bu arada.
    Ve şunu da eklemek isterim, sizlerin bugün ister yapay zeka vb yardımcı tool larla ister kendi bilginizle 1-2 yıldır kurduğunuz site ve yaptığınız iş ile, sektörde en az 5 yılı devirmiş bilgi birikimi, tecrübesi ve yapılan işin handikaplarının farkında ve kurumsal bir kimlik altında sorumluluğu yasal olarak alan firma tarafından işler bir değildir.
    O sebeple 10.000 TL verildi diye apartmandaki kapıcınız ile iletişim kurulmadığının farkında olmak lazım.
    Birde şu 800 - 1000 TL lik işleriniz için siz ftr kesmediniz anladığım kadarıyla.
  • 24-10-2025, 13:05:11
    NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an forumdakilerin ne yapmasını istiyorsun anlamadım. Kişilerin yüzde doksanı haksızsın ve ticarette bir sorun yok diyor. Bence sen kendine “benim amacım ne niye bildiğim doğru” gibi hissediyorum diye bir sor.
    İşin kötü kısmı, yaptığı en basit projeyi bile bu forumdan yardım alarak yapmış. Şimdi yediği kaba pisliyor. İlginç.


  • 24-10-2025, 13:05:48
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-Wordpressçi değilim bunu nerden çıkardın
    2-Senin gibi bebeler web tarafını ele geçirdiği için react-native ile yoluma devam ediyorum
    3-Yazdığın şeyler aşırı low profile biri olduğunu aşırı belli etmişsin
    4-wget/curl vb. birşey ile başka bir siteden içerikleri çekmek ne kadar zor olabilir ? Zaten embed, iframe vb. ile çektiğin bariz belli
    5- seoda zaten backendde ne yazdığının zerre önemi yok sitene gelen google/bing/yahoo/yandex vb. botlar siteni frontend ile tanımlayacaktır ve senin frontend' in seosuna baktığımızda berbat halde scheme verisi bile yok, sen bunun ne olduğunu bile bilmiyorsundur muhtemelen lol
    6- yaptığın o siteyi bile bu forumdaki insanlar yardım olarak yapmışsın sen kimseye wordpressçi şucu bucu vs. diyemezsin



    Aşırı derecede loser bitik bir tipsin belli çocuğum. Karşında görsen abi çekip ağlayacağın tiplere burda ahkam kesmek kolay tabi.
    wget curl ile çekmek embed iframe koymak yaptığım siteyi bile bu forumdaki insanlardan yardım alarak mı yapmışım konulara girip okumanı tavsiye ederim doğrudan çıkarılan birşey olsa herkes aynısını yapmıştı ayrıca SEO alaninda uzmanım diye birşey yazmamisim bu yargilama nerden geliyor bilmiyorum madem embed iframe ile cekebiliyorsun yap göster inanayım kanıtlar ile gel bana ve konuyu saptırma
  • 24-10-2025, 13:07:54
    iwebdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden peki ilk paylaşımınızda firmaya ulaştığınız ve cevap alamadığınız yazmıyor?
    İşi ticarete dökseniz sizde aynı fiyatları vereceksiniz zaten, bunu da aslında burda belirtmiş oluyorsunuz.
    Ben sizin yerinizde olsam bu kadar öfke ve kızgınlık dolu paylaşım ve yorumlar yerine, firmayı ve yetkiliyi bulurdum, öncesinde yazılı ve gayet saygılı bir şekilde eksik gördüklerimi iletirdim. Sonra belki o sitede daha neler yapılabilir belki babamla da konuşurdum.
    Hatta belki bir süre sonra bu işi yapan firmaya yaptığım işler varsa paylaşıp, iş veya ekiş imkanı olursa diye iletişim kurup sorardım. Bizim sektör gerçekten çok zordur, sanmayın ki her müşteri veya her iş yapan kişi, gerçekten çok iyi niyetli, ne istediğinin farkında, ödemesi düzgün vs,,.
    Mesele sorun ve veya eksik olması değil, bu tarz durumlarda nasıl bir yaklaşım içinde olunduğu çok önemli. Şu anki ortamda isterseniz Mars ı bilgisayarı kodlayın, inanın hiçbir değeri olmuyor ta ki özel veya iş hayatındaki iletişim dengelerini çözene kadar.
    Sitelerinizi de gerçekten görmek isterim bu arada.
    Ve şunu da eklemek isterim, sizlerin bugün ister yapay zeka vb yardımcı tool larla ister kendi bilginizle 1-2 yıldır kurduğunuz site ve yaptığınız iş ile, sektörde en az 5 yılı devirmiş bilgi birikimi, tecrübesi ve yapılan işin handikaplarının farkında ve kurumsal bir kimlik altında sorumluluğu yasal olarak alan firma tarafından işler bir değildir.
    O sebeple 10.000 TL verildi diye apartmandaki kapıcınız ile iletişim kurulmadığının farkında olmak lazım.
    Birde şu 800 - 1000 TL lik işleriniz için siz ftr kesmediniz anladığım kadarıyla.
    Yıllık gelir 1.580.000 geçmediği sürece fatura kesmeye gerek yok ki kessem bile %20 KDV alınıyor 200 TL birşey değil
  • 24-10-2025, 13:08:21
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı siteyi aylık 75 TL domain ücretiyle kendim kurabilirken başka birinin bundan 10k ceplemesi sorun kendi yaptığı bir eylemde yok örneğin ben 800-1000 arasına freelance olarak backend veya özel olarak frontend yazıyorum sıfırdan ben sıfırdan yazarken böyle ücretlere yapıyorum kendi bilgimle adamın yaptığı tek şey wordpress teması yerleştirip yazılarını oynamak bunun için yapabileceğim birşey var mı diyorum sektör hakkında bilgim var ama bu fahiş fiyatlar çok saçma
    “ben 800-1000 arasına freelance olarak backend veya özel olarak frontend yazıyorum sıfırdan”

    Umarım bir gün şu çoluk çocuklardan kurtuluruz.