AlaskaMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Babam bana sormadan wordpress site satın almış 10k TLye yardım
474
●36.474
- 24-10-2025, 12:54:47Hocam bu 18 yaşındaki çocuk burdaki herkesin ona ısrarla anlatmasına rağmen anlamamakta ısrarcı. Bence doğrudan bu çocuğa bir tazminat davası açın derim. Şirketi ticari olarak karalamaktan. Tüm konu mesajlarını ekran görüntüsü alın. Reddit vb. benzeri platformlarda da paylaşmış oralarda da gerekli ekran görüntülerini alın ve doğrudan dava edin. Zaten dava kağıtları eline ulaştığında babası bu bebeyi bir güzel dövecektir başka türlü akıllanmaz bu. Asla geri adım atmayın derim. Eğer avukatınız yoksa yönlendirebilirim. İyi günler dilerim.
- 24-10-2025, 12:55:22AHHH AHHH siz wordpressciler yokmusunuz backendde ne yazdığını değil fronttaki şeyleri elestirirsiniz anca konuyu saptırmak için herşeyi yapmışsın elinden gelen ben backend developerim dedim backend alanı ile ilgileniyorum dedim cursor ile frontendini yazsan bile arkadaki video çeken sistemi yazman wordpress hazır tema gibi görüp sallaman komik başkasına ait olan içerikleri kâr amacı olmadan yayınlıyorum herhangi bir bet reklamı veya harici bir reklam görebiliyorsan sayfada dediğin doğrulXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 13:02:071-Wordpressçi değilim bunu nerden çıkardınDaeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-Senin gibi bebeler web tarafını ele geçirdiği için react-native ile yoluma devam ediyorum
3-Yazdığın şeyler aşırı low profile biri olduğunu aşırı belli etmişsin
4-wget/curl vb. birşey ile başka bir siteden içerikleri çekmek ne kadar zor olabilir ? Zaten embed, iframe vb. ile çektiğin bariz belli
5- seoda zaten backendde ne yazdığının zerre önemi yok sitene gelen google/bing/yahoo/yandex vb. botlar siteni frontend ile tanımlayacaktır ve senin frontend' in seosuna baktığımızda berbat halde scheme verisi bile yok, sen bunun ne olduğunu bile bilmiyorsundur muhtemelen lol
6- yaptığın o siteyi bile bu forumdaki insanlar yardım alarak yapmışsın sen kimseye wordpressçi şucu bucu vs. diyemezsin
7- sana bir abi olarak söylüyorum, yaptığın şey vergi levhası olan bir firmayı karalamak aklını başına al derim bu işin sonunda ağlayan sen olursun, burdaki insanlar senin gibi aciz birine gülüp geçer sadece

Aşırı derecede loser bitik bir tipsin belli çocuğum. Karşında görsen abi çekip ağlayacağın tiplere burda ahkam kesmek kolay tabi. - 24-10-2025, 13:03:49Neden peki ilk paylaşımınızda firmaya ulaştığınız ve cevap alamadığınız yazmıyor?Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşi ticarete dökseniz sizde aynı fiyatları vereceksiniz zaten, bunu da aslında burda belirtmiş oluyorsunuz.
Ben sizin yerinizde olsam bu kadar öfke ve kızgınlık dolu paylaşım ve yorumlar yerine, firmayı ve yetkiliyi bulurdum, öncesinde yazılı ve gayet saygılı bir şekilde eksik gördüklerimi iletirdim. Sonra belki o sitede daha neler yapılabilir belki babamla da konuşurdum.
Hatta belki bir süre sonra bu işi yapan firmaya yaptığım işler varsa paylaşıp, iş veya ekiş imkanı olursa diye iletişim kurup sorardım. Bizim sektör gerçekten çok zordur, sanmayın ki her müşteri veya her iş yapan kişi, gerçekten çok iyi niyetli, ne istediğinin farkında, ödemesi düzgün vs,,.
Mesele sorun ve veya eksik olması değil, bu tarz durumlarda nasıl bir yaklaşım içinde olunduğu çok önemli. Şu anki ortamda isterseniz Mars ı bilgisayarı kodlayın, inanın hiçbir değeri olmuyor ta ki özel veya iş hayatındaki iletişim dengelerini çözene kadar.
Sitelerinizi de gerçekten görmek isterim bu arada.
Ve şunu da eklemek isterim, sizlerin bugün ister yapay zeka vb yardımcı tool larla ister kendi bilginizle 1-2 yıldır kurduğunuz site ve yaptığınız iş ile, sektörde en az 5 yılı devirmiş bilgi birikimi, tecrübesi ve yapılan işin handikaplarının farkında ve kurumsal bir kimlik altında sorumluluğu yasal olarak alan firma tarafından işler bir değildir.
O sebeple 10.000 TL verildi diye apartmandaki kapıcınız ile iletişim kurulmadığının farkında olmak lazım.
Birde şu 800 - 1000 TL lik işleriniz için siz ftr kesmediniz anladığım kadarıyla. - 24-10-2025, 13:05:11İşin kötü kısmı, yaptığı en basit projeyi bile bu forumdan yardım alarak yapmış. Şimdi yediği kaba pisliyor. İlginç.NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 24-10-2025, 13:05:48wget curl ile çekmek embed iframe koymak yaptığım siteyi bile bu forumdaki insanlardan yardım alarak mı yapmışım konulara girip okumanı tavsiye ederim doğrudan çıkarılan birşey olsa herkes aynısını yapmıştı ayrıca SEO alaninda uzmanım diye birşey yazmamisim bu yargilama nerden geliyor bilmiyorum madem embed iframe ile cekebiliyorsun yap göster inanayım kanıtlar ile gel bana ve konuyu saptırmalXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 13:07:54Yıllık gelir 1.580.000 geçmediği sürece fatura kesmeye gerek yok ki kessem bile %20 KDV alınıyor 200 TL birşey değiliwebdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 13:08:21ben 800-1000 arasına freelance olarak backend veya özel olarak frontend yazıyorum sıfırdanDaeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım bir gün şu çoluk çocuklardan kurtuluruz.




