İlgili firma biziz.
-Babanızın isteklerini karşıladık. Ticari olarak anlaştığımız tutarı 2'ye bölerek aldık.
-Fiyat gayet piyasa fiyatı.
-10 senelik firmayız, faturalarımız tabiki orjinal. Hizmetimiz sağladık, kestik, ücretimiz aldık. Yer sağlayıcı başka bir şey, konuları bilmiyorsunuz.
-Domain + host + senelik basit değişimler senelik 70 dolar. Sapla samanı karıştırmayın.
Açtığınız bu konuyla ilgili, kanuni haklarımı kullanacağımı bilmenizi isterim.
Hocam bu 18 yaşındaki çocuk burdaki herkesin ona ısrarla anlatmasına rağmen anlamamakta ısrarcı. Bence doğrudan bu çocuğa bir tazminat davası açın derim. Şirketi ticari olarak karalamaktan. Tüm konu mesajlarını ekran görüntüsü alın. Reddit vb. benzeri platformlarda da paylaşmış oralarda da gerekli ekran görüntülerini alın ve doğrudan dava edin. Zaten dava kağıtları eline ulaştığında babası bu bebeyi bir güzel dövecektir başka türlü akıllanmaz bu. Asla geri adım atmayın derim. Eğer avukatınız yoksa yönlendirebilirim. İyi günler dilerim.