Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllık gelir 1.580.000 geçmediği sürece fatura kesmeye gerek yok ki kessem bile %20 KDV alınıyor 200 TL birşey değil
O kadar yarım yamalak ve eksik bilgi dolusun ki kelimeler kifayesiz senin zır cahilliğini anlatmaya. Keşke o yapay zekayı kullanmayı öğrensen!
Şuan kendini aleni bir şekilde vergi kaçırmakla ifşalamış oluyorsun haberin olsun.

Bu forumda yüzlerce firma var eminim çoğu yıllık 1.000.000₺ ciro bile yapmıyordu. Vergi ödemek için bir limit yok.
İster 1₺ ister 1000₺ tutarında bir iş yap şirket açıp vergi kesmek zorundasın.
Bu kadar cahil olunmaz!