iwebdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazdım ama ben size bunun cevabını, ben varya o siteyi uçururdum, resmen kendi işlerimin en fiyakalı hali olurdu. Arardım ve yazardım da öncesinde bu firmayı, bu işleri çözmek istiyoruz eksiklerimizi giderir misiniz derdim, biraz da süre verirdim karşımdaki insanında motoru soğusun derdim!
Sonra derdim bakın ben böyle böyle işler yapıyorum, imkan olursa işbirliği yapabiliriz derdim. Ne olurdu bişey mi eksilirdi?
Ben ne iş istiyorum ne işbirliği ne staj bunlar önemli değil bana detaylı olarak ücretlendirmeyi nelere yaptığını açıklasın öyle haklı konumq geçsin herhangi bir konuşma yok WhatsApp üzerinde site hakkında