hesoyam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Problem EGO da. Hiçbir bilgi vasıf statüsü olmadan, bilen insana da seviyesizlik yapması. Sizin şuan ki tavrınız da terbiyesizlik eden bir çocuğa annesinin babasının uyarıda bulunmaması gibi bir şey.
Ve tepki gösterenlerin büyük kısmı da piyasasının belli olup bu ve türevi potansiyeldeki kişilerin aynı işi 10/1 fiyatına iş yapıyorum söylemi üzerine
Şayet bilen bir insan ise 10k TL'yi neye kestigini detaylıca açıklayabilir şu yaptığıma şunu ücretlendirdim diye detay sunmasını istedim ve görüldü attı hala cevap yok