• 15-09-2009, 02:16:08
    #10
    Üyeliği durduruldu
    3.seçeneği kullan ALLAH'a havale et işine bak..olan olmuş geçmiş bırak yaptığıyla kalsın boştan yere hakka girme..
  • 15-09-2009, 02:21:18
    #11
    Üyeliği durduruldu
    erkmen88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.seçeneği kullan ALLAH'a havale et işine bak..olan olmuş geçmiş bırak yaptığıyla kalsın boştan yere hakka girme..
    yarın arıcam çağırcam diceğim iki kelime laf olucak

    eğer benim bu köpekde ve bu yavrularda en ufacık bir hakkım varda bu hakkı vermiyorsan , yavruları alıp benden habersiz sattın ve arkamdan ileri geri konuştuysan hakkımı helal etmiyor ve o yavrulardan aldığınız paralarıda allah senden çıkartsın dicem ve bir daha ne selam ver nede selam al görünme diyip çıkartıcam dükkan'dan

    allahın'dan bulsun ne diyim kime güvencez , kime sırtımızı yaslıcaz bilmiyorum çok zoruma gitti allah biliyor içimi allaha havale ediyorum inşallah bi şekilde çıkar ondan
  • 15-09-2009, 02:25:10
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Marlboro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın arıcam çağırcam diceğim iki kelime laf olucak
    eğer benim bu köpekde ve bu yavrularda en ufacık bir hakkım varda bu hakkı vermiyorsan , yavruları alıp benden habersiz sattın ve arkamdan ileri geri konuştuysan hakkımı helal etmiyor ve o yavrulardan aldığınız paralarıda allah senden çıkartsın dicem ve bir daha ne selam ver nede selam al görünme diyip çıkartıcam dükkan'dan
    allahın'dan bulsun ne diyim kime güvencez , kime sırtımızı yaslıcaz bilmiyorum çok zoruma gitti allah biliyor içimi allaha havale ediyorum inşallah bi şekilde çıkar ondan
    Sen affedici ol yinede bela okuma zaten onda durmaz varsa hakkın ya burda ya orda illaki çıkacaktır sen iyi tarafını düşün kötü tarafını o düşünsün bu konumda..
  • 15-09-2009, 02:58:18
    #13
    Marlboro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuşmak her zaman iyidir günümüzde kaba kuvvet güzel karşılanan bir durum değil bunun çok iyi bilincindeyim ancak şu bakış açısı ile bakarsanız olaya bana daha iyi hak verirsiniz adam köpeği veriyor 6-7 ay sonra geri alıyor günlük 20 tl masraf yapmış olsam 4.200 tl gibi miktar yapar 7 ay da günlük kaç kilo et veriyordum diğer masrafları saymıyorum sonra adam gelip alıyor yavrularını satıp parasını kendi yiyor sonrada karşıma alıp konuş anlaş oluyor tamam konuşalımda bu şerefsizlik size yapılsa ne hissederdiniz onu sormak istiyorum bu şekilde sakin olabilirmiydiniz ? size kazık atan sizi salak yerine sizi enayi yerine düşüren kişiyi adam yerine koyup karşınıza alıp konuşmak istermiydiniz ?
    Tabi düştüğünüz durum kötü bir durum ve kimse de karşılaşmak istemez.Ama o sana yapılanlar yapan kişinin terbiyesizliğidir.Öyle insanlar muhattap bile alınmaması gerek ama malesef öyle insanlar çok günümüzde.Sabredilmesi zor bir durum ama sen yine de kendin için en iyi olanı yapmaya çalış sana zarar verecek bişey yapma sinirlenipte içine atmak gerekiyo bazen zor da olsa...
  • 15-09-2009, 03:56:38
    #14
    Üyeliği durduruldu
    yorum ve önerileriniz için herkeze çok teşekkür ediyorum yarın ola hayır ola gelsin bi konuşalım bakalım ne olucak.
  • 15-09-2009, 12:18:05
    #15
    Bırak Allahından bulsun.
  • 15-09-2009, 13:11:08
    #16
    Üyeliği durduruldu
    öfkeyle kalkan zararla oturur . mekan işletiyormussun hiç değmez. adın çıkarsa kötü olur . Mübarek aydayız Allah'a havale et bak nasıl çıkıyo ondan . ya köpekleri ölür ya ona başka bi bela müsibet olur . bırak sen Allah'a
  • 15-09-2009, 13:13:07
    #17
    erkmen88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.seçeneği kullan ALLAH'a havale et işine bak..olan olmuş geçmiş bırak yaptığıyla kalsın boştan yere hakka girme..

    Allah'a havale ede ede bu hallere düşmedik mi? Hakkını ara arkadaş sonuna kadar eğer anlamıyorsa 1. seçeneği yap.
  • 15-09-2009, 13:15:38
    #18
    bence direk adama dal