yarın arıcam çağırcam diceğim iki kelime laf olucak
eğer benim bu köpekde ve bu yavrularda en ufacık bir hakkım varda bu hakkı vermiyorsan , yavruları alıp benden habersiz sattın ve arkamdan ileri geri konuştuysan hakkımı helal etmiyor ve o yavrulardan aldığınız paralarıda allah senden çıkartsın dicem ve bir daha ne selam ver nede selam al görünme diyip çıkartıcam dükkan'dan
allahın'dan bulsun ne diyim kime güvencez , kime sırtımızı yaslıcaz bilmiyorum çok zoruma gitti allah biliyor içimi allaha havale ediyorum inşallah bi şekilde çıkar ondan
Sen affedici ol yinede bela okuma zaten onda durmaz varsa hakkın ya burda ya orda illaki çıkacaktır sen iyi tarafını düşün kötü tarafını o düşünsün bu konumda..