Marlboro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuşmak her zaman iyidir günümüzde kaba kuvvet güzel karşılanan bir durum değil bunun çok iyi bilincindeyim ancak şu bakış açısı ile bakarsanız olaya bana daha iyi hak verirsiniz adam köpeği veriyor 6-7 ay sonra geri alıyor günlük 20 tl masraf yapmış olsam 4.200 tl gibi miktar yapar 7 ay da günlük kaç kilo et veriyordum diğer masrafları saymıyorum sonra adam gelip alıyor yavrularını satıp parasını kendi yiyor sonrada karşıma alıp konuş anlaş oluyor tamam konuşalımda bu şerefsizlik size yapılsa ne hissederdiniz onu sormak istiyorum bu şekilde sakin olabilirmiydiniz ? size kazık atan sizi salak yerine sizi enayi yerine düşüren kişiyi adam yerine koyup karşınıza alıp konuşmak istermiydiniz ?
Tabi düştüğünüz durum kötü bir durum ve kimse de karşılaşmak istemez.Ama o sana yapılanlar yapan kişinin terbiyesizliğidir.Öyle insanlar muhattap bile alınmaması gerek ama malesef öyle insanlar çok günümüzde.Sabredilmesi zor bir durum ama sen yine de kendin için en iyi olanı yapmaya çalış sana zarar verecek bişey yapma sinirlenipte içine atmak gerekiyo bazen zor da olsa...