• 15-09-2009, 13:18:57
    #19
    Marlboro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın arıcam çağırcam diceğim iki kelime laf olucak
    eğer benim bu köpekde ve bu yavrularda en ufacık bir hakkım varda bu hakkı vermiyorsan , yavruları alıp benden habersiz sattın ve arkamdan ileri geri konuştuysan hakkımı helal etmiyor ve o yavrulardan aldığınız paralarıda allah senden çıkartsın dicem ve bir daha ne selam ver nede selam al görünme diyip çıkartıcam dükkan'dan
    allahın'dan bulsun ne diyim kime güvencez , kime sırtımızı yaslıcaz bilmiyorum çok zoruma gitti allah biliyor içimi allaha havale ediyorum inşallah bi şekilde çıkar ondan

    Evet bencede, bu dediğin en mantıklısı. Boşver Allah'a havale et.
  • 15-09-2009, 20:25:47
    #20
    sizin köpeği bakma biçiminizi co-owner "yardımcı sahiplik" adı verilir. Köpeğe bakarsın ilk reglinden doğan yavrular içerisinden ilk seçme hakkını elde edersin. ve o yavruyu aldıktan sonra dişi köpeğe ister bakarsın istersen sahibine geri verirsin.

    yetişkin bir pitbull' un günlük besin ihtiyacı 750Grm mama veya dengi besin türleridir. 5KG yemek yiyebilen bir pitbul görmedim şahsen varsa öyle bir hayvana sanırım obezite buna dayalı olarak egzama tarzı sağlık sorunları neticesinde kalp yağlanmasından hayatını kaybeder.

    Ve bahsettiğiniz döneme kızak değil "regl, kızan, kızgınlık" dönemi adı verilir.

    Yaşınızı bilemiyorum ancak aklı selim bir insansanız ve profesyonel düşünüyorsanız, kişiyi arayıp görüşmelisiniz köpek camiasında bu işi bilgisizce ticarete döken bireylerden insanlardan herşey beklenir size yaptıkları büyük olasılık ile doğrudur geçmiş olsun.

    yapmanız gereken kişiyi aramak ve doğan yavrulardan gidip istediğiniz herhangi birini almak hepsi budur.

    dövmek, sövmek , kızmak , köpürmek gereksiz şeyler.
  • 15-09-2009, 22:31:14
    #21
    Üyeliği durduruldu
    tdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin köpeği bakma biçiminizi co-owner "yardımcı sahiplik" adı verilir. Köpeğe bakarsın ilk reglinden doğan yavrular içerisinden ilk seçme hakkını elde edersin. ve o yavruyu aldıktan sonra dişi köpeğe ister bakarsın istersen sahibine geri verirsin.
    yetişkin bir pitbull' un günlük besin ihtiyacı 750Grm mama veya dengi besin türleridir. 5KG yemek yiyebilen bir pitbul görmedim şahsen varsa öyle bir hayvana sanırım obezite buna dayalı olarak egzama tarzı sağlık sorunları neticesinde kalp yağlanmasından hayatını kaybeder.
    Ve bahsettiğiniz döneme kızak değil "regl, kızan, kızgınlık" dönemi adı verilir.
    Yaşınızı bilemiyorum ancak aklı selim bir insansanız ve profesyonel düşünüyorsanız, kişiyi arayıp görüşmelisiniz köpek camiasında bu işi bilgisizce ticarete döken bireylerden insanlardan herşey beklenir size yaptıkları büyük olasılık ile doğrudur geçmiş olsun.
    yapmanız gereken kişiyi aramak ve doğan yavrulardan gidip istediğiniz herhangi birini almak hepsi budur.
    dövmek, sövmek , kızmak , köpürmek gereksiz şeyler.
    yaşım ile alakası yok bu konunun ancak çocuk'da değilim bazı terimleri düzelttiğiniz için teşekkür ederim ancak sizde diyorsunuzya hak sabisiniz yavrularda diye bende diyorum ki yavruları satmış adam ortada yavru kalmamış
  • 15-09-2009, 22:51:46
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Hocam Allah'a havale et ve o kişinin senden çaldıklarının burnundan fitil fitil gelmesi için dua et.