yarın arıcam çağırcam diceğim iki kelime laf olucak
eğer benim bu köpekde ve bu yavrularda en ufacık bir hakkım varda bu hakkı vermiyorsan , yavruları alıp benden habersiz sattın ve arkamdan ileri geri konuştuysan hakkımı helal etmiyor ve o yavrulardan aldığınız paralarıda allah senden çıkartsın dicem ve bir daha ne selam ver nede selam al görünme diyip çıkartıcam dükkan'dan
allahın'dan bulsun ne diyim kime güvencez , kime sırtımızı yaslıcaz bilmiyorum çok zoruma gitti allah biliyor içimi allaha havale ediyorum inşallah bi şekilde çıkar ondan
Evet bencede, bu dediğin en mantıklısı. Boşver Allah'a havale et.