• 10-10-2025, 17:57:56
    #10
    Hocam Antalya serbest bölgede senin yaptığın işe net 50-80bin TL arası veren firmalar var, gel burda 1+1 ev tut orta halli biryerden 15e tutarsın, en azından önün açılır dilde biliyorsun. Özelden yazarsan sana firma listeleri göndereyim başvurabileceğin.

    Tazminat konusuna da gelince, bende zamanında verdim 3.5 yıl sürdü ve bir sürüde para yatırdım. Adalet yok boşa uğraşma.
  • 10-10-2025, 17:58:26
    #11
    Avukat için acele etmişsin kardeşim.
    İhbar biriken izin maaş alırsın
    Daha sonra iş mahkemesine başvurup dava sürecine geçersin orada çalışıp çalışmadığını beyan ederler.
    İşe iade haklı çıkarsan zaten yine seni almazlar bu sefer tazminat hakkın doğar alırsın onu oldu bitti.
    Bu sürede sen yeni iş bak eski isyeri referans için burayı ararsa kötü durum yaşamanı istemem bu sebepler aranı iyi tutarak süreci yönet derim.

    Geçmiş olsun
  • 10-10-2025, 18:24:41
    #12
    mebularts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle yaşadığınız sorun için geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.
    Ben de benzer bir olay yaşadım bir tanıdık vasıtasıyla önce yardım için çağırdılar sonra işler yoğunlaştı diye tam zamanlı çalışmaya başladım fakat kendi bağkurumdan dolayı sigorta yaptırmak istemedim onun da işine geldi sonrasında kendi işlerime bakamadığımı ve konuşalan ücreti 5 aydır alamadığımı belirttim bu 5 ayda 4 kez ücret konuşması yaptım geçiştirildim en son 6. Ayda da aynı ücreti verince zararımın olduğunu kendi işimde 2-3 katını kazandığımı yardım edeceğim diye mağdur duruma düştüğümü dile getirdim sabret diyince işten çıkıyorum dedim ve çıktım sonrasında aynı gün 6 aylık alacağımı istedim vermeyeceğini laubali bir şekilde söyledi elimde çalıştığıma dair kanıtlar vardı sizdeki gibi bunları söyledim muhtemelen şikayet etmeyeceğini düşünerek rahat tavırlar sergiliyorlar hiç uğraşmadan mebularts firma avukatına durumu bildirdim sağolsun noterden ihtarname çekti istediğim tutar 70.000TL'ydi ihtarnamede eksiksiz her şeyi belirttim uzlaşma sağlanmazsa oluşacak faturayı da yazdım 392.000TL + Sigortasız işçi çalıştırma cezası + Mobbing kaynaklı iş fesihi dolayısıyla 6 aylık tazminat ertesi gün istediğim ücreti kesinti yaparak 60.000TL olarak yatırmış bende durumun hatır meselesinden çıktığını belirterek kalan tutarık gün içerisinde tarafıma ulaştırılmadığında işlemi devam ettireceğimi söyledim ve kalan tutarı da aldım.

    Konuyu okuduğumda benzer şekilde mobbing ve gereksiz iş yükü aldığınızı belirtmişsiniz bu bile tazminatlarınızın tamamını almanızı garanti eder sadece kanıt ve mümkünse şahit bulmalısınız tekrar geçmiş olsun
    yazı için teşekkürler.
    bizim şirkette çok fazla istifa ve kovulma oldu son birkaç ayda. sebepleri de iş yükü ve Mobbing.
    birçok kişi zaten avukatlık oldu benim gibi. onlarla da görüşeceğim, gerekirse birbirimizin olaylarına şahitlik edeceğiz.
    Teşekkürler
  • 10-10-2025, 18:26:20
    #13
    CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Antalya serbest bölgede senin yaptığın işe net 50-80bin TL arası veren firmalar var, gel burda 1+1 ev tut orta halli biryerden 15e tutarsın, en azından önün açılır dilde biliyorsun. Özelden yazarsan sana firma listeleri göndereyim başvurabileceğin.

    Tazminat konusuna da gelince, bende zamanında verdim 3.5 yıl sürdü ve bir sürüde para yatırdım. Adalet yok boşa uğraşma.
    sağolun hocam, bir süre evde kafa dinleyeceğim, önümüzdeki yaz sezonuna kadar çalışma düşüncem yok şu an.
    tazminat konusunda da diğer arkadaşların sürecini de dinleyip duruma göre değerlendirme yapacağım artık
  • 10-10-2025, 20:18:04
    #14
    Bende kervandayım gelin sarılalım arkadaşlar .

    1 Eylülde atıldım. 3 yıl. Net 3 yıl bu arada 2-3 gün şans ile işsizlik maaşı alabiliyorum hiç yoktan cep harçlığı. Benim çıkarılma hikayem afedersiniz o kadar b***tanki. Haklıyım. Sonuna kadar. Sırf yalakalık yapmayıp dik duruş sergiledim diye patrona karşı 2 kişi kovulduk sonra kovulan grafikçiyi geri çağırmşlar. ben sosyal medya yönetimi yapıyordum. Etliye sütlüye karışmazdım hiç. IK ya çağrıldık . Patron bizi azarlıyor. Karşı çıktım. Bağırdım haksız olduğunu yüzüne yüzüne çarptım, mutluyum. Dedim oğlum dedin dedin son günün burda belli. Haykır dedim yüzüne karşı. Başka böyle bir an olmayacak. Allahtan tazminatı yakacak bişey yapmadım . Kıdem, ihbar, kalan izin ne varsa hepsini aldım 1 hafta içinde.

    Ama sesimi çıkarmadım da. Gün gelir bir yerlerden illaki çıkar demek istemiyorum. Ben diyorum ki. Şu an burada olmam gerekiyordu belki de gelecekte patrona teşekkür bile edebilirim. Yani hayat gariptir. Herkes iyi olsun da işte ... haksızlık maalesef başa gelebiliyor.
  • 10-10-2025, 20:37:42
    #15
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avukat için acele etmişsin kardeşim.
    İhbar biriken izin maaş alırsın
    Daha sonra iş mahkemesine başvurup dava sürecine geçersin orada çalışıp çalışmadığını beyan ederler.
    İşe iade haklı çıkarsan zaten yine seni almazlar bu sefer tazminat hakkın doğar alırsın onu oldu bitti.
    Bu sürede sen yeni iş bak eski isyeri referans için burayı ararsa kötü durum yaşamanı istemem bu sebepler aranı iyi tutarak süreci yönet derim.

    Geçmiş olsun
    işe iade davası açıldı, kazanırsak tazminatı güzel onun.
    bunlar bana iyi referans olmazlar, ben de onlara olmam. arayı iyi tutmak benim elimde değildi malesef. onun tek yolu yalaka olmak, onu da ben yapamıyorum

    Vulcanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende kervandayım gelin sarılalım arkadaşlar .

    1 Eylülde atıldım. 3 yıl. Net 3 yıl bu arada 2-3 gün şans ile işsizlik maaşı alabiliyorum hiç yoktan cep harçlığı. Benim çıkarılma hikayem afedersiniz o kadar b***tanki. Haklıyım. Sonuna kadar. Sırf yalakalık yapmayıp dik duruş sergiledim diye patrona karşı 2 kişi kovulduk sonra kovulan grafikçiyi geri çağırmşlar. ben sosyal medya yönetimi yapıyordum. Etliye sütlüye karışmazdım hiç. IK ya çağrıldık . Patron bizi azarlıyor. Karşı çıktım. Bağırdım haksız olduğunu yüzüne yüzüne çarptım, mutluyum. Dedim oğlum dedin dedin son günün burda belli. Haykır dedim yüzüne karşı. Başka böyle bir an olmayacak. Allahtan tazminatı yakacak bişey yapmadım . Kıdem, ihbar, kalan izin ne varsa hepsini aldım 1 hafta içinde.

    Ama sesimi çıkarmadım da. Gün gelir bir yerlerden illaki çıkar demek istemiyorum. Ben diyorum ki. Şu an burada olmam gerekiyordu belki de gelecekte patrona teşekkür bile edebilirim. Yani hayat gariptir. Herkes iyi olsun da işte ... haksızlık maalesef başa gelebiliyor.
    size tazminatları iyi vermişler valla hocam. bizim şirkette çoğu avukatlık oluyor işten ayrılırken dik duruş bazen işten atılmaya yol açabilir. ama yalakalıktan iyidir
  • 10-10-2025, 21:01:47
    #16
    Enes42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işe iade davası açıldı, kazanırsak tazminatı güzel onun.
    bunlar bana iyi referans olmazlar, ben de onlara olmam. arayı iyi tutmak benim elimde değildi malesef. onun tek yolu yalaka olmak, onu da ben yapamıyorum



    size tazminatları iyi vermişler valla hocam. bizim şirkette çoğu avukatlık oluyor işten ayrılırken dik duruş bazen işten atılmaya yol açabilir. ama yalakalıktan iyidir

    Öyle hocam. IK bana diyor ki çok dik duruş sergiledin. Heralde kendimi acındıracağımı falan düşündü. Yok öyle bi dünya. Karakterde böyle bir şey yoksa eğilmenize izin vermiyor. Biz de işten atılanlar olarak karakterlmizden ödün vereyip bazılarını diğer omurgasızlar gibi yalamayı bile bilmediğimiz için durum böyle. Ama bilinmezlik işte. Neden eve döndüğümü bilmiyorum. Vardır bir hayır diyip çabalıyorum bu ara bir şeyler için. Hayra yormak iyidir.
  • 17-10-2025, 00:29:57
    #17
    1 hafta geçti, İK aradı, tatlı tatlı tehdit edildim. konu'da en son kısımda olayı açıklayıp editledim.
    isteyen okuyabilir