işe iade davası açıldı, kazanırsak tazminatı güzel onun.
bunlar bana iyi referans olmazlar, ben de onlara olmam. arayı iyi tutmak benim elimde değildi malesef. onun tek yolu yalaka olmak, onu da ben yapamıyorum
size tazminatları iyi vermişler valla hocam. bizim şirkette çoğu avukatlık oluyor işten ayrılırken

dik duruş bazen işten atılmaya yol açabilir. ama yalakalıktan iyidir
Öyle hocam. IK bana diyor ki çok dik duruş sergiledin. Heralde kendimi acındıracağımı falan düşündü. Yok öyle bi dünya. Karakterde böyle bir şey yoksa eğilmenize izin vermiyor. Biz de işten atılanlar olarak karakterlmizden ödün vereyip bazılarını diğer omurgasızlar gibi yalamayı bile bilmediğimiz için durum böyle. Ama bilinmezlik işte. Neden eve döndüğümü bilmiyorum. Vardır bir hayır diyip çabalıyorum bu ara bir şeyler için. Hayra yormak iyidir.