Bende kervandayım gelin sarılalım arkadaşlar

.
1 Eylülde atıldım. 3 yıl. Net 3 yıl bu arada 2-3 gün şans ile işsizlik maaşı alabiliyorum hiç yoktan cep harçlığı. Benim çıkarılma hikayem afedersiniz o kadar b***tanki. Haklıyım. Sonuna kadar. Sırf yalakalık yapmayıp dik duruş sergiledim diye patrona karşı 2 kişi kovulduk sonra kovulan grafikçiyi geri çağırmşlar. ben sosyal medya yönetimi yapıyordum. Etliye sütlüye karışmazdım hiç. IK ya çağrıldık . Patron bizi azarlıyor. Karşı çıktım. Bağırdım haksız olduğunu yüzüne yüzüne çarptım, mutluyum. Dedim oğlum dedin dedin son günün burda belli. Haykır dedim yüzüne karşı. Başka böyle bir an olmayacak. Allahtan tazminatı yakacak bişey yapmadım

. Kıdem, ihbar, kalan izin ne varsa hepsini aldım 1 hafta içinde.
Ama sesimi çıkarmadım da. Gün gelir bir yerlerden illaki çıkar demek istemiyorum. Ben diyorum ki. Şu an burada olmam gerekiyordu belki de gelecekte patrona teşekkür bile edebilirim. Yani hayat gariptir. Herkes iyi olsun da işte ... haksızlık maalesef başa gelebiliyor.