Avukat için acele etmişsin kardeşim.
İhbar biriken izin maaş alırsın
Daha sonra iş mahkemesine başvurup dava sürecine geçersin orada çalışıp çalışmadığını beyan ederler.
İşe iade haklı çıkarsan zaten yine seni almazlar bu sefer tazminat hakkın doğar alırsın onu oldu bitti.
Bu sürede sen yeni iş bak eski isyeri referans için burayı ararsa kötü durum yaşamanı istemem bu sebepler aranı iyi tutarak süreci yönet derim.

Geçmiş olsun