Hocam Antalya serbest bölgede senin yaptığın işe net 50-80bin TL arası veren firmalar var, gel burda 1+1 ev tut orta halli biryerden 15e tutarsın, en azından önün açılır dilde biliyorsun. Özelden yazarsan sana firma listeleri göndereyim başvurabileceğin.
Tazminat konusuna da gelince, bende zamanında verdim 3.5 yıl sürdü ve bir sürüde para yatırdım. Adalet yok boşa uğraşma.
11 aydır çalıştığım yerden işten çıkarıldım.
16
●980
- 10-10-2025, 17:57:56
- 10-10-2025, 17:58:26Avukat için acele etmişsin kardeşim.
İhbar biriken izin maaş alırsın
Daha sonra iş mahkemesine başvurup dava sürecine geçersin orada çalışıp çalışmadığını beyan ederler.
İşe iade haklı çıkarsan zaten yine seni almazlar bu sefer tazminat hakkın doğar alırsın onu oldu bitti.
Bu sürede sen yeni iş bak eski isyeri referans için burayı ararsa kötü durum yaşamanı istemem bu sebepler aranı iyi tutarak süreci yönet derim.
Geçmiş olsun - 10-10-2025, 18:24:41yazı için teşekkürler.mebularts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizim şirkette çok fazla istifa ve kovulma oldu son birkaç ayda. sebepleri de iş yükü ve Mobbing.
birçok kişi zaten avukatlık oldu benim gibi. onlarla da görüşeceğim, gerekirse birbirimizin olaylarına şahitlik edeceğiz.
Teşekkürler - 10-10-2025, 18:26:20sağolun hocam, bir süre evde kafa dinleyeceğim, önümüzdeki yaz sezonuna kadar çalışma düşüncem yok şu an.CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tazminat konusunda da diğer arkadaşların sürecini de dinleyip duruma göre değerlendirme yapacağım artık - 10-10-2025, 20:18:04Bende kervandayım gelin sarılalım arkadaşlar
.
1 Eylülde atıldım. 3 yıl. Net 3 yıl bu arada 2-3 gün şans ile işsizlik maaşı alabiliyorum hiç yoktan cep harçlığı. Benim çıkarılma hikayem afedersiniz o kadar b***tanki. Haklıyım. Sonuna kadar. Sırf yalakalık yapmayıp dik duruş sergiledim diye patrona karşı 2 kişi kovulduk sonra kovulan grafikçiyi geri çağırmşlar. ben sosyal medya yönetimi yapıyordum. Etliye sütlüye karışmazdım hiç. IK ya çağrıldık . Patron bizi azarlıyor. Karşı çıktım. Bağırdım haksız olduğunu yüzüne yüzüne çarptım, mutluyum. Dedim oğlum dedin dedin son günün burda belli. Haykır dedim yüzüne karşı. Başka böyle bir an olmayacak. Allahtan tazminatı yakacak bişey yapmadım
. Kıdem, ihbar, kalan izin ne varsa hepsini aldım 1 hafta içinde.
Ama sesimi çıkarmadım da. Gün gelir bir yerlerden illaki çıkar demek istemiyorum. Ben diyorum ki. Şu an burada olmam gerekiyordu belki de gelecekte patrona teşekkür bile edebilirim. Yani hayat gariptir. Herkes iyi olsun da işte ... haksızlık maalesef başa gelebiliyor. - 10-10-2025, 20:37:42işe iade davası açıldı, kazanırsak tazminatı güzel onun.fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunlar bana iyi referans olmazlar, ben de onlara olmam. arayı iyi tutmak benim elimde değildi malesef. onun tek yolu yalaka olmak, onu da ben yapamıyorum
size tazminatları iyi vermişler valla hocam. bizim şirkette çoğu avukatlık oluyor işten ayrılırkenVulcanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dik duruş bazen işten atılmaya yol açabilir. ama yalakalıktan iyidir
- 10-10-2025, 21:01:47Enes42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle hocam. IK bana diyor ki çok dik duruş sergiledin. Heralde kendimi acındıracağımı falan düşündü. Yok öyle bi dünya. Karakterde böyle bir şey yoksa eğilmenize izin vermiyor. Biz de işten atılanlar olarak karakterlmizden ödün vereyip bazılarını diğer omurgasızlar gibi yalamayı bile bilmediğimiz için durum böyle. Ama bilinmezlik işte. Neden eve döndüğümü bilmiyorum. Vardır bir hayır diyip çabalıyorum bu ara bir şeyler için. Hayra yormak iyidir.
.