• 10-10-2025, 13:01:11
    #37
    Sonra şiddet olayları neden arttı, insanlar neden cinnet geçiriyor falan filan.. en büyük sebebi ekonomi işte..

    Asgari ücret alıp 20 bin kira veren bir adamın ruh hali nasıl sağlam olabilir ki?
  • 10-10-2025, 22:44:36
    #38
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    Yazık günah, yeni türkiye
  • 11-10-2025, 00:09:05
    #39
    Belli bir yaştan sonra böyle durumlarda yaşlı birinin karşı karşıya kalması gerçekten çok can sıkıcı. Her sene sözleşme dönemine yaklaşırken ki o stresi yaşamayan bilmez. 25binli rakamlar 1 aylık barınma için çok fazla değil mi ya? Bu sene 25 seneye 35-40lı rakamlar şaka gibi bence biran evvel biraz peşinatınız varsa borç harç bi şekil toki filan alsanız kalan borç tutarını kira öder gibi ödense
  • 11-10-2025, 01:46:47
    #40
    deprem sigortası bi zorunluluk, keyfi bişey değil, nitekim biri öldükten sonra bina geri gelecek can geri gelmeyecek bu tıynetteki biriyle hiç polemiğe girmezdim versin taşınma nakliye masrafı depozitoyu çıkayım derdim. ha yok diye diretirse sözleşme bitimine kadar tefe tüfeden yatırırdım sözleşme bitim tarihi gününden 1 ay öncesine ihtar çekene kadar otururdum. günü mü kaçırdı sözleşme otomatik mi uzadı bi 5 yıl daha kahrımı çekerdi...
  • 11-10-2025, 22:24:06
    #41
    Aile konutlarında tahliye taahhütnamesine karı koca imzası gerekiyor. Eğer sadece kayınpederiniz imzaladıysa noterden aile konutu olduğuna dair kaynanızda ihtarname göndersin. Tahliye taahhütnamesini geçersiz kılsın