deprem sigortası bi zorunluluk, keyfi bişey değil, nitekim biri öldükten sonra bina geri gelecek can geri gelmeyecek bu tıynetteki biriyle hiç polemiğe girmezdim versin taşınma nakliye masrafı depozitoyu çıkayım derdim. ha yok diye diretirse sözleşme bitimine kadar tefe tüfeden yatırırdım sözleşme bitim tarihi gününden 1 ay öncesine ihtar çekene kadar otururdum. günü mü kaçırdı sözleşme otomatik mi uzadı bi 5 yıl daha kahrımı çekerdi...