Belli bir yaştan sonra böyle durumlarda yaşlı birinin karşı karşıya kalması gerçekten çok can sıkıcı. Her sene sözleşme dönemine yaklaşırken ki o stresi yaşamayan bilmez. 25binli rakamlar 1 aylık barınma için çok fazla değil mi ya? Bu sene 25 seneye 35-40lı rakamlar şaka gibi bence biran evvel biraz peşinatınız varsa borç harç bi şekil toki filan alsanız kalan borç tutarını kira öder gibi ödense