• 01-10-2025, 13:33:39
    #1
    Bu hafta farkettim caddelerde direklere kamera koymuşlar ama çok acemi bir görüntü sanki esnaf yerleştirmiş gibi duruyor bakırköy meydanda elektrik direklerinde gördüm insan boyunda yüksekliklere yerleştirilmiş

  • 01-10-2025, 13:35:58
    #2
    Ya mobesedir ya da belediyenin kamerasıdır, mobeseler öyle acemice olmuyor ama, muhtemelen bakırköy belediyesinin olabilir
  • 01-10-2025, 13:36:33
    #3
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya mobesedir ya da belediyenin kamerasıdır, mobeseler öyle acemice olmuyor ama, muhtemelen bakırköy belediyesinin olabilir
    görsel ekledim sadece bakırköyde degil hocam bayrampaşada aynı yani istanbul geneline yerleştirilmiştir ama çok çirkin duruyor
  • 01-10-2025, 13:40:32
    #4
    mobese kamerası onlar hem kayıt yapıyor hem caydırıcılık amaçlı kullanılıyor emniyetin çok işine yarıyor şahısları yakalamak için
  • 01-10-2025, 13:42:34
    #5
    Hoşuma gitmesede diğer bir yandan kimin kim olduğu, neyin peşinde olduğu belirsiz zamanlar ve mekanlar için aslında çekinceleri olmayan için sorun olmayan ama çekinceleri olanlar için caydırıcı bir uygulama olduğu gerçeğinide inkar edemeyeceğim..
  • 01-10-2025, 13:44:08
    #6
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mobese kamerası onlar hem kayıt yapıyor hem caydırıcılık amaçlı kullanılıyor emniyetin çok işine yarıyor şahısları yakalamak için
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoşuma gitmesede diğer bir yandan kimin kim olduğu, neyin peşinde olduğu belirsiz zamanlar ve mekanlar için aslında çekinceleri olmayan için sorun olmayan ama çekinceleri olanlar için caydırıcı bir uygulama olduğu gerçeğinide inkar edemeyeceğim..
    benim bildiğim mobese yukarıdan çeker bunlar direkt önünde çekiyor kafasını çeviresi geliyor insan roportajın içine girecekmiş gibi bir his