DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya mobesedir ya da belediyenin kamerasıdır, mobeseler öyle acemice olmuyor ama, muhtemelen bakırköy belediyesinin olabilir
görsel ekledim sadece bakırköyde degil hocam bayrampaşada aynı yani istanbul geneline yerleştirilmiştir ama çok çirkin duruyor