Bu hafta farkettim caddelerde direklere kamera koymuşlar ama çok acemi bir görüntü sanki esnaf yerleştirmiş gibi duruyor bakırköy meydanda elektrik direklerinde gördüm insan boyunda yüksekliklere yerleştirilmiş