mobese kamerası onlar hem kayıt yapıyor hem caydırıcılık amaçlı kullanılıyor emniyetin çok işine yarıyor şahısları yakalamak için
Hoşuma gitmesede diğer bir yandan kimin kim olduğu, neyin peşinde olduğu belirsiz zamanlar ve mekanlar için aslında çekinceleri olmayan için sorun olmayan ama çekinceleri olanlar için caydırıcı bir uygulama olduğu gerçeğinide inkar edemeyeceğim..
benim bildiğim mobese yukarıdan çeker bunlar direkt önünde çekiyor kafasını çeviresi geliyor insan roportajın içine girecekmiş gibi bir his