Sinüzit olanlara tavsiye (Teşekkür edeceksiniz)
17
●752
- 27-09-2025, 21:42:47hocam sinüsler çok yapışkan olduğu için atmak çok zor ama bu nazal yıkama ile yıkayıp sünkürdüğünüzde kolayca akıyor, bunun sayesinde 2 gündür güzel nefes alıyorum mis gibiberkx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2025, 21:43:57sizlerinde burundan itibaren böyle kaşın üzerine doğru bi ağrı oluyor muydu hocam?ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2025, 21:45:15hocam bende ağrı olmuyordu ama sürekli sünkürerek nefes almaya çalışıyordum, bununla sinüsleri temizleyince rahatlıyorsunuzberkx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2025, 21:46:33tekrardan teşekkürler hocam deneyeceğimByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-09-2025, 08:28:48Yıllarca kullandım bunu ilaçlar spreyler vs geçmiyordu ameliyat oldum bı kaç sene iyiydim ama tekrarlar dediler. Bu sene tekrar nüksetti sanırım. Son zamanlarda burnum açık başım ağrısız bir gün geçirdiğimi hatırlamıyorum. Bunu da kullanmaya başladım tekrar ama burun falan açmıyor bu anlık bi basınç hissini alıyor bende. Kişiden kişiye değişir tabi denemekte fayda var. Lakin kullanım şeklini izleyin YouTubedan aksi halde yanlış kullanımda kulak zarlarınıza falan zarar verebilirsiniz
- 29-09-2025, 00:09:08muhteşem bir düşünce. ama burun çok doluysa işe yarıyor. grip tarzı bir tıkanıklıkta şüphenizi gidermek için kullanabilirsiniz ama işe yaramayacak. nezlenin ilk günlerinde yani nezle gribe çevirmeden önce çok faydalı. bir burun deliğinden sıkıp diğer burun deliğinden sümüklerin akmasını sağlıyor. 2 yıldır evimizde var. ancak bana göre 300-500 ml serum fizyolojik alıp her bir burun için 5-10 ml şırıngayla çekmek ve iğneyi çıkartop şırınga ucuyla buruna bu suyu uygulamak daha pratik. bir süre sonra içine koyacağımız suyu hazırlamak eziyet haline geldiğinden ben çözümü bunda buldum
- 29-09-2025, 01:30:22Arkadaşlar sinüzit kronik hastalık gibi bir şey bunun için ne yaparsanız yapın geçicidir, her sene tekrarlar. Ben size en güzel ve en eğlenceli çözümü anlatacağım kısaca bunu da 6 sene öğrendim ve 6 senedir belki 1 veya 2 kere olmuşumdur pandemi hariç. Tüplü dalış yapacaksınız
ilk tüplü dalış yaptığımda eğitim almıştım 14 metreye indim ilk dalışım olduğu için ilk 3 veya 4. metrede alnımın sağ tarafında kuvvetli bir acı hissettim sanki çivi sokmaya çalışıyolar gibi neyse el işareti yaptım hocam sıkıntı var acıyor yüzeye çıktık hocam çok acıyor yapamicam dedim az daha dayan dedi geçecek dedi neyse dayandım acı gidince bi rahatlama geldi neyse aşağıda gezindik çıktık maskeyi çıkarttım gibi burnumda afedersiniz kanlı mukus çıktı hoca dedi geçmiş olsun ameliyatın güzel geçti
Hocam nasıl falan derken durumu anlattı meğer doğal yolla sinüsleri dışarı atmakmış bu. Dalışda derine indikçe basınç artıyor ve bu basınç sinüslerdeki mukusu dışarı doğru itiyor, sonrasında yüzeye çıktığınız zaman basınç azalınca burundan sinüsler akmaya başlıyor ve çok rahatlıyorsunuz. Bunu yılda en az 2 defa yaparsanız grip olayı yaşamazsınız ( Tecrübeyle sabit ) hem eğlenceli oluyor hemde denizaltı yaşamını görmüş oluyorsunuz. Ama şunu dikkate alın: Eğer akut sinüzit çok iltihaplı dönemde yaparsanız, basınç dengeleme zor olabilir (kulak ve sinüs ağrısı yapar). yani kısaca hasta olmadığınız zaman dalış yapın, ek olarak dalış yapmaya karar vermeden önce bi hastalığınız var ise doktorunuza danışın. Eğer bi hastalığınız yok ise ilk başta discovery dalışı yapabilirsiniz 3-5 metreye kadar indirirler baktınız süper eğitim alın 14 metreye kadar dalış yapın aa baktınız daha güzel 2 yıldızı alıp 30 metreye kadar dalış yapın gerçekten çok zevkli. Eğer karar verirseniz ilk eğitimizi mümkünse Antalya kaş'ta yapın neden orayı seçtiğimi daha iyi anlayacaksınız. Sorularınız olursa elimden geldiğince yardımcı olabilirim.
- 30-09-2025, 15:17:11Hocam gözünü seveyim sinüs temizlemek için binlerce lira harcayıp dalışa mı gidelimNesquik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nazal yıkama iyidir.
ilk tüplü dalış yaptığımda eğitim almıştım 14 metreye indim ilk dalışım olduğu için ilk 3 veya 4. metrede alnımın sağ tarafında kuvvetli bir acı hissettim sanki çivi sokmaya çalışıyolar gibi neyse el işareti yaptım hocam sıkıntı var acıyor yüzeye çıktık hocam çok acıyor yapamicam dedim az daha dayan dedi geçecek dedi neyse dayandım acı gidince bi rahatlama geldi neyse aşağıda gezindik çıktık maskeyi çıkarttım gibi burnumda afedersiniz kanlı mukus çıktı hoca dedi geçmiş olsun ameliyatın güzel geçti