hocam sinüsler çok yapışkan olduğu için atmak çok zor ama bu nazal yıkama ile yıkayıp sünkürdüğünüzde kolayca akıyor, bunun sayesinde 2 gündür güzel nefes alıyorum mis gibi
sizlerinde burundan itibaren böyle kaşın üzerine doğru bi ağrı oluyor muydu hocam?