Yıllarca kullandım bunu ilaçlar spreyler vs geçmiyordu ameliyat oldum bı kaç sene iyiydim ama tekrarlar dediler. Bu sene tekrar nüksetti sanırım. Son zamanlarda burnum açık başım ağrısız bir gün geçirdiğimi hatırlamıyorum. Bunu da kullanmaya başladım tekrar ama burun falan açmıyor bu anlık bi basınç hissini alıyor bende. Kişiden kişiye değişir tabi denemekte fayda var. Lakin kullanım şeklini izleyin YouTubedan aksi halde yanlış kullanımda kulak zarlarınıza falan zarar verebilirsiniz