Nesquik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar sinüzit kronik hastalık gibi bir şey bunun için ne yaparsanız yapın geçicidir, her sene tekrarlar. Ben size en güzel ve en eğlenceli çözümü anlatacağım kısaca bunu da 6 sene öğrendim ve 6 senedir belki 1 veya 2 kere olmuşumdur pandemi hariç. Tüplü dalış yapacaksınız ilk tüplü dalış yaptığımda eğitim almıştım 14 metreye indim ilk dalışım olduğu için ilk 3 veya 4. metrede alnımın sağ tarafında kuvvetli bir acı hissettim sanki çivi sokmaya çalışıyolar gibi neyse el işareti yaptım hocam sıkıntı var acıyor yüzeye çıktık hocam çok acıyor yapamicam dedim az daha dayan dedi geçecek dedi neyse dayandım acı gidince bi rahatlama geldi neyse aşağıda gezindik çıktık maskeyi çıkarttım gibi burnumda afedersiniz kanlı mukus çıktı hoca dedi geçmiş olsun ameliyatın güzel geçti Hocam nasıl falan derken durumu anlattı meğer doğal yolla sinüsleri dışarı atmakmış bu. Dalışda derine indikçe basınç artıyor ve bu basınç sinüslerdeki mukusu dışarı doğru itiyor, sonrasında yüzeye çıktığınız zaman basınç azalınca burundan sinüsler akmaya başlıyor ve çok rahatlıyorsunuz. Bunu yılda en az 2 defa yaparsanız grip olayı yaşamazsınız ( Tecrübeyle sabit ) hem eğlenceli oluyor hemde denizaltı yaşamını görmüş oluyorsunuz. Ama şunu dikkate alın: Eğer akut sinüzit çok iltihaplı dönemde yaparsanız, basınç dengeleme zor olabilir (kulak ve sinüs ağrısı yapar). yani kısaca hasta olmadığınız zaman dalış yapın, ek olarak dalış yapmaya karar vermeden önce bi hastalığınız var ise doktorunuza danışın. Eğer bi hastalığınız yok ise ilk başta discovery dalışı yapabilirsiniz 3-5 metreye kadar indirirler baktınız süper eğitim alın 14 metreye kadar dalış yapın aa baktınız daha güzel 2 yıldızı alıp 30 metreye kadar dalış yapın gerçekten çok zevkli. Eğer karar verirseniz ilk eğitimizi mümkünse Antalya kaş'ta yapın neden orayı seçtiğimi daha iyi anlayacaksınız. Sorularınız olursa elimden geldiğince yardımcı olabilirim.
Hocam gözünü seveyim sinüs temizlemek için binlerce lira harcayıp dalışa mı gidelim nazal yıkama iyidir.