• 08-09-2025, 09:24:40
    #37
    oxentasoft.com
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Henüz okulsuz ilk senen hocam. İlerde daha çok arayacaksın lise yıllarını.
    vallahi hocam öyle gözüküyor bakalım
    Jonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı duyguyu yaşayan çok kişi var, yalnız değilsin.
    Okuldayken herkes sıkılır ama bittikten sonra o ortamı, arkadaşları, hatta dersi bile özlersin.
    evet evet öyle oluyor maalesef

    dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın çocukların okul başlıyor yani bizimde tekrardan başlıyor. Hele büyük olan 8. sınıf yani LGS yılı yani en zorlu dönem başladı.
    maşallah hocam hayırlısı olsun Allah Zihin açıklığı versin

    CouRaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuyup işsiz kalacağıma iyi ki liseden sonra okumadım üniversite kazandığım halde gitmedim
    en iyisini yapmışsınız hocam sizin yolunuzdayım
  • 08-09-2025, 10:06:10
    #38
    Tövbe ne özlemesi zor kurtulduk zaten.
  • 08-09-2025, 10:11:00
    #39
    oxentasoft.com
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tövbe ne özlemesi zor kurtulduk zaten.
    okul sarmıyorda anılar özleniyor hocam ya
  • 08-09-2025, 10:41:22
    #40
    OxentaDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okul sarmıyorda anılar özleniyor hocam ya
    Valla ben onu da özlemiyorum, okulla alakalı her şeyden nefret ettim (:
    • Oxenta Digital
    Oxenta Digital bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-09-2025, 10:59:08
    #41
    Yıllardır okula gitmiyorum garip bir his.
  • 08-09-2025, 13:31:07
    #42
    Adsense | Investor
    Eskiden zorla giderdik fakat şimdi o zamanları özlüyoruz Saf ve gereksiz telaşlarmış..
  • 08-09-2025, 13:32:18
    #43
    oxentasoft.com
    xLyra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır okula gitmiyorum garip bir his.
    Çok iyi anlıyorum hocam.
    Rosteoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden zorla giderdik fakat şimdi o zamanları özlüyoruz Saf ve gereksiz telaşlarmış..
    evet bizdede ilerde öyle olucak gibi. şimdiden eski sınıf ortamlarını özledim bile
  • 08-09-2025, 18:03:28
    #44
    oxentadigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba hocalarım liseden mezun olduk malum yarın okula gitmeyeceğim lisedeyken okulu hiç sevmiyordum yani sadece uyumaya arkadaşlar ile takılmaya geliyordum akademik, ders olarak hiçbir isteğim yoktu. Fakat yarın okula gitmeyeceğimi farkedince içime farklı bir his çöktü ilk defa kış'ım okulda geçmeyecek.

    Benimle aynı durumda olanlar var mı?
    harika
    • Oxenta Digital
    Oxenta Digital bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-09-2025, 18:51:29
    #45
    Okuldan mezun oldum 13 sene önce. Daha mezun olmadan çalışmaya başladım. Hem okul hem iş zor oluyordu. Mezun olunca bir rahatlamıştım. Okul var mı yok mu benim için önemsiz bir durum oldu.