xLyra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllardır okula gitmiyorum garip bir his.
Çok iyi anlıyorum hocam.
Rosteoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden zorla giderdik fakat şimdi o zamanları özlüyoruz Saf ve gereksiz telaşlarmış..
evet bizdede ilerde öyle olucak gibi. şimdiden eski sınıf ortamlarını özledim bile