Yarın Okula Gidememek Nasıl Bir His? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yarın Okula Gidememek Nasıl Bir His?
44
●
1.348
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yarın Okula Gidememek Nasıl Bir His?
1
2
3
4
5
07-09-2025, 22:07:19
#28
Oxenta Digital
oxentasoft.com
Yegenoglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam git dursun ama dediğinde haklısın hayatın ne getireceği belli olmuyor 👍🏻
evet hocam gitmek planımda var fakat akademik olarak değil network ve üniversiteye gitmiş oldum demek amacıyla gitme planım var bakalım hayırlısı
07-09-2025, 22:54:02
#29
adwerd0z1
Uzun zaman oldu, gitmemek iyi bir his
Sadece trafik olacak, o biraz üzüyor.
07-09-2025, 22:56:18
#30
Oxenta Digital
oxentasoft.com
adwerd0z1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Uzun zaman oldu, gitmemek iyi bir his
Sadece trafik olacak, o biraz üzüyor.
8:30 da Zil Çalıyor ozamana kadar sabredin hocam
08-09-2025, 00:08:42
#31
DoraOtomotiv
Yarın okula gideceğim için kızımın aksine ben çok heyecanlıyım.
08-09-2025, 00:13:46
#32
Oxenta Digital
oxentasoft.com
DoraOtomotiv adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yarın okula gideceğim için kızımın aksine ben çok heyecanlıyım.
Ne güzel hocam maşallah
08-09-2025, 01:48:19
#33
kertenkele01
Henüz okulsuz ilk senen hocam. İlerde daha çok arayacaksın lise yıllarını.
08-09-2025, 02:30:19
#34
Jonezz
Aynı duyguyu yaşayan çok kişi var, yalnız değilsin.
Okuldayken herkes sıkılır ama bittikten sonra o ortamı, arkadaşları, hatta dersi bile özlersin.
08-09-2025, 03:15:52
#35
dogantuysuz
yarın çocukların okul başlıyor yani bizimde tekrardan başlıyor. Hele büyük olan 8. sınıf yani LGS yılı yani en zorlu dönem başladı.
08-09-2025, 08:57:26
#36
CouRaege
Okuyup işsiz kalacağıma iyi ki liseden sonra okumadım üniversite kazandığım halde gitmedim
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler