Konu
Yarın Okula Gidememek Nasıl Bir His?
07-09-2025, 22:56:18
#30
Oxenta Digital
oxentasoft.com
adwerd0z1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Uzun zaman oldu, gitmemek iyi bir his
Sadece trafik olacak, o biraz üzüyor.
8:30 da Zil Çalıyor ozamana kadar sabredin hocam