adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun zaman oldu, gitmemek iyi bir his
Sadece trafik olacak, o biraz üzüyor.
8:30 da Zil Çalıyor ozamana kadar sabredin hocam