Henüz okulsuz ilk senen hocam. İlerde daha çok arayacaksın lise yıllarını.
vallahi hocam öyle gözüküyor bakalım
Aynı duyguyu yaşayan çok kişi var, yalnız değilsin.
Okuldayken herkes sıkılır ama bittikten sonra o ortamı, arkadaşları, hatta dersi bile özlersin.
evet evet öyle oluyor maalesef
yarın çocukların okul başlıyor yani bizimde tekrardan başlıyor. Hele büyük olan 8. sınıf yani LGS yılı yani en zorlu dönem başladı.
maşallah hocam hayırlısı olsun Allah Zihin açıklığı versin
Okuyup işsiz kalacağıma iyi ki liseden sonra okumadım üniversite kazandığım halde gitmedim
en iyisini yapmışsınız hocam sizin yolunuzdayım