• 07-09-2025, 22:07:19
    #28
    oxentasoft.com
    Yegenoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam git dursun ama dediğinde haklısın hayatın ne getireceği belli olmuyor 👍🏻
    evet hocam gitmek planımda var fakat akademik olarak değil network ve üniversiteye gitmiş oldum demek amacıyla gitme planım var bakalım hayırlısı
  • 07-09-2025, 22:54:02
    #29
    Uzun zaman oldu, gitmemek iyi bir his
    Sadece trafik olacak, o biraz üzüyor.
  • 07-09-2025, 22:56:18
    #30
    oxentasoft.com
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun zaman oldu, gitmemek iyi bir his
    Sadece trafik olacak, o biraz üzüyor.
    8:30 da Zil Çalıyor ozamana kadar sabredin hocam
  • 08-09-2025, 00:08:42
    #31
    Yarın okula gideceğim için kızımın aksine ben çok heyecanlıyım.
  • 08-09-2025, 00:13:46
    #32
    oxentasoft.com
    DoraOtomotiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın okula gideceğim için kızımın aksine ben çok heyecanlıyım.
    Ne güzel hocam maşallah
  • 08-09-2025, 01:48:19
    #33
    Henüz okulsuz ilk senen hocam. İlerde daha çok arayacaksın lise yıllarını.
  • 08-09-2025, 02:30:19
    #34
    Aynı duyguyu yaşayan çok kişi var, yalnız değilsin.
    Okuldayken herkes sıkılır ama bittikten sonra o ortamı, arkadaşları, hatta dersi bile özlersin.
  • 08-09-2025, 03:15:52
    #35
    yarın çocukların okul başlıyor yani bizimde tekrardan başlıyor. Hele büyük olan 8. sınıf yani LGS yılı yani en zorlu dönem başladı.
  • 08-09-2025, 08:57:26
    #36
    Okuyup işsiz kalacağıma iyi ki liseden sonra okumadım üniversite kazandığım halde gitmedim