• 07-09-2025, 21:16:52
    #1
    oxentasoft.com
    Merhaba Hocalarım liseden mezun olduk malum yarın okula gitmeyeceğim lisedeyken okulu hiç sevmiyordum yani sadece uyumaya arkadaşlar ile takılmaya geliyordum akademik, ders olarak hiçbir isteğim yoktu. fakat yarın okula gitmeyeceğimi farkedince içime farklı bir his çöktü ilk defa kış'ım okulda geçmeyecek.

    benimle aynı durumda olanlar var mı?
  • 07-09-2025, 21:17:24
    #2
    Yıllardır gitmiyorum iyi bi his.
  • 07-09-2025, 21:17:33
    #3
    hiç gitmiyorum ki serbest meslek erbabı


    https://www.youtube.com/watch?v=boHM0YhdtuA
  • 07-09-2025, 21:17:53
    #4
    Aynı şekilde,
    Gerçekten üzücü ve can sıkıyor güzel anılarımızın bir daha yasanmayacak bir şekilde kaybolup gitmesi..
  • 07-09-2025, 21:17:55
    #5
    Harika bende 15 senedir gitmiyoruz 😆
  • 07-09-2025, 21:19:57
    #6
    Haksızlık ya herkes gitmiyor biz enayimiyiz😢
  • 07-09-2025, 21:20:14
    #7
    oxentasoft.com
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır gitmiyorum iyi bi his.
    ne güzel
    OsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç gitmiyorum ki serbest meslek erbabı




    https://www.youtube.com/watch?v=boHM0YhdtuA
    bundan sonra bizdede öyle olucak.
    MeteKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şekilde,

    Gerçekten üzücü ve can sıkıyor güzel anılarımızın bir daha yasanmayacak bir şekilde kaybolup gitmesi..
    evet hocam aynen öyle daha az önce arkadaşımla konuştum oda aynı histe.

    guvenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harika bende 15 senedir gitmiyoruz 😆
    vay be ne güzel
  • 07-09-2025, 21:21:16
    #8
    oxentasoft.com
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haksızlık ya herkes gitmiyor biz enayimiyiz😢
    üzülmeyin hocam inanın çok özleyeceksiniz. (kendimi 40 yaşında öğüt veren birisi gibi zannettim )

    sizinde bir seneniz kalmış dişinizi sıkın
  • 07-09-2025, 21:21:47
    #9
    Bazen üzücü bazen iyi, halen kendi dalımda başarısız olduğum için aileme yük olduğumu düşünüyorum okuyor olsaydım bu psikolojiye girmezdim kafam biraz daha rahat olurdu.