real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllardır gitmiyorum iyi bi his.
ne güzel
OsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç gitmiyorum ki serbest meslek erbabı




https://www.youtube.com/watch?v=boHM0YhdtuA
bundan sonra bizdede öyle olucak.
MeteKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı şekilde,

Gerçekten üzücü ve can sıkıyor güzel anılarımızın bir daha yasanmayacak bir şekilde kaybolup gitmesi..
evet hocam aynen öyle daha az önce arkadaşımla konuştum oda aynı histe.

guvenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harika bende 15 senedir gitmiyoruz 😆
vay be ne güzel