Yıllardır gitmiyorum iyi bi his.
ne güzel
bundan sonra bizdede öyle olucak.
Aynı şekilde,
Gerçekten üzücü ve can sıkıyor güzel anılarımızın bir daha yasanmayacak bir şekilde kaybolup gitmesi..
evet hocam aynen öyle daha az önce arkadaşımla konuştum oda aynı histe.
Harika bende 15 senedir gitmiyoruz 😆
vay be

ne güzel