İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haksızlık ya herkes gitmiyor biz enayimiyiz😢
üzülmeyin hocam inanın çok özleyeceksiniz. (kendimi 40 yaşında öğüt veren birisi gibi zannettim )

sizinde bir seneniz kalmış dişinizi sıkın