Merhaba Hocalarım liseden mezun olduk malum yarın okula gitmeyeceğim lisedeyken okulu hiç sevmiyordum yani sadece uyumaya arkadaşlar ile takılmaya geliyordum akademik, ders olarak hiçbir isteğim yoktu. fakat yarın okula gitmeyeceğimi farkedince içime farklı bir his çöktü ilk defa kış'ım okulda geçmeyecek.
benimle aynı durumda olanlar var mı?