• 05-09-2025, 12:15:07
    #10
    Platin üye
    R10'dan çok güzel dostluklarım kardeşliklerimiz oldu, bunların içerisinde unutmadığım her gün aklımın bir yerinde olan Canım kardeşim @cerezos; u çok özlüyorum. Rabbim mekanını cennet etsin.


    R10da 3-5 kişi hariç herkezi çok seviyorum. Herkez işinde gücünde ekmek davası veriyor.
  • 05-09-2025, 14:12:47
    #11
    eHNeRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'dan çok güzel dostluklarım kardeşliklerimiz oldu, bunların içerisinde unutmadığım her gün aklımın bir yerinde olan Canım kardeşim @cerezos; u çok özlüyorum. Rabbim mekanını cennet etsin.


    R10da 3-5 kişi hariç herkezi çok seviyorum. Herkez işinde gücünde ekmek davası veriyor.
    Birebir sohbetim olmasada takip ettiğim sevdiğim bir abiydi ne oldu hocam kendisine? çok kötü oldum bir anda
  • 05-09-2025, 14:29:05
    #12
    Hocam bende Samsun luyum bu güne kadar r10 dan sadece bir arkadaşı tesadüfen iş yerimde gördüm başkada kimseyi görmedim yıllarca vakit bulup bir gün buluşma ayarlamak lazım ama biz yaşlandık artık