R10'dan çok güzel dostluklarım kardeşliklerimiz oldu, bunların içerisinde unutmadığım her gün aklımın bir yerinde olan Canım kardeşim
@cerezos; u çok özlüyorum. Rabbim mekanını cennet etsin.
R10da 3-5 kişi hariç herkezi çok seviyorum. Herkez işinde gücünde ekmek davası veriyor.