Hocam bende Samsun luyum bu güne kadar r10 dan sadece bir arkadaşı tesadüfen iş yerimde gördüm başkada kimseyi görmedim yıllarca vakit bulup bir gün buluşma ayarlamak lazım ama biz yaşlandık artık