eHNeRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'dan çok güzel dostluklarım kardeşliklerimiz oldu, bunların içerisinde unutmadığım her gün aklımın bir yerinde olan Canım kardeşim @cerezos; u çok özlüyorum. Rabbim mekanını cennet etsin.


R10da 3-5 kişi hariç herkezi çok seviyorum. Herkez işinde gücünde ekmek davası veriyor.
Birebir sohbetim olmasada takip ettiğim sevdiğim bir abiydi ne oldu hocam kendisine? çok kötü oldum bir anda