Geçmiş olsun
deprem oldu istanbul
26
●1.454
- 10-08-2025, 20:11:21İyi sallamış hocam tekrardan geçmiş olsunPropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2025, 20:27:09Uygulama bildirim verdi, bende esenyurt güzelyurttayım marmarapark avm altında. Hissetmedik depremi, ailem falan akçaburgazda çokca hissetmişler anlamadım. Çatalcada eşimin ailesi hissetmiş, anadolu yakasında çekmeköyde ablamlarda hissetmiş. 🥲Hediyeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2025, 20:32:33Geçmiş olsun hocam allah beterinden korusun daha önce olan silivri depremi gibi hissetim kısada sürse iyi salladısezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-08-2025, 01:24:08Önceki depreme kıyas ile birazcık az salladı, ancak merkez üssü Balıkesir sanırım, ondan kaynaklı. İlk bildirimi aldığımda, bildiğin istemsizce depremin gelmesini bekledim, bildirimi aldım 10 saniye sonra sallamaya başladı, ilk etapta yavaş yavaş artçı gibi geldi ve hissettirdi, ardından hakiki depremi yaşadım. Âllâh beterinden korusun.. Bu denli bir deprem de dahi 16 bina yıkılıyor, çok sakat bir durum, bir de üstüne dönemimiz de ciddi ciddi arttı bu depremler, Âllâh korusun.
Herkese geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.
