• 10-08-2025, 20:10:18
    #19
    Geçmiş olsun
  • 10-08-2025, 20:10:34
    #20
  • 10-08-2025, 20:11:21
    #21
    PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6.2 sallandık biraz.
    İyi sallamış hocam tekrardan geçmiş olsun
  • 10-08-2025, 20:15:20
    #22
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    geçniş olsun
  • 10-08-2025, 20:27:09
    #23
    Hediyeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun istanbul esenyurt iyi salladı allah beterinden korusun :s
    Uygulama bildirim verdi, bende esenyurt güzelyurttayım marmarapark avm altında. Hissetmedik depremi, ailem falan akçaburgazda çokca hissetmişler anlamadım. Çatalcada eşimin ailesi hissetmiş, anadolu yakasında çekmeköyde ablamlarda hissetmiş. 🥲
  • 10-08-2025, 20:32:33
    #24
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uygulama bildirim verdi, bende esenyurt güzelyurttayım marmarapark avm altında. Hissetmedik depremi, ailem falan akçaburgazda çokca hissetmişler anlamadım. Çatalcada eşimin ailesi hissetmiş, anadolu yakasında çekmeköyde ablamlarda hissetmiş. 🥲
    Geçmiş olsun hocam allah beterinden korusun daha önce olan silivri depremi gibi hissetim kısada sürse iyi salladı
  • 10-08-2025, 21:48:22
    #25
    Geçmiş olsun
  • 10-08-2025, 22:25:27
    #26
    Geçmiş olsun herkese
  • 11-08-2025, 01:24:08
    #27
    Önceki depreme kıyas ile birazcık az salladı, ancak merkez üssü Balıkesir sanırım, ondan kaynaklı. İlk bildirimi aldığımda, bildiğin istemsizce depremin gelmesini bekledim, bildirimi aldım 10 saniye sonra sallamaya başladı, ilk etapta yavaş yavaş artçı gibi geldi ve hissettirdi, ardından hakiki depremi yaşadım. Âllâh beterinden korusun.. Bu denli bir deprem de dahi 16 bina yıkılıyor, çok sakat bir durum, bir de üstüne dönemimiz de ciddi ciddi arttı bu depremler, Âllâh korusun.

    Herkese geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.