Önceki depreme kıyas ile birazcık az salladı, ancak merkez üssü Balıkesir sanırım, ondan kaynaklı. İlk bildirimi aldığımda, bildiğin istemsizce depremin gelmesini bekledim, bildirimi aldım 10 saniye sonra sallamaya başladı, ilk etapta yavaş yavaş artçı gibi geldi ve hissettirdi, ardından hakiki depremi yaşadım. Âllâh beterinden korusun.. Bu denli bir deprem de dahi 16 bina yıkılıyor, çok sakat bir durum, bir de üstüne dönemimiz de ciddi ciddi arttı bu depremler, Âllâh korusun.
Herkese geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.