Uygulama bildirim verdi, bende esenyurt güzelyurttayım marmarapark avm altında. Hissetmedik depremi, ailem falan akçaburgazda çokca hissetmişler anlamadım. Çatalcada eşimin ailesi hissetmiş, anadolu yakasında çekmeköyde ablamlarda hissetmiş. 🥲
Geçmiş olsun hocam allah beterinden korusun daha önce olan silivri depremi gibi hissetim kısada sürse iyi salladı