Hediyeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun istanbul esenyurt iyi salladı allah beterinden korusun :s
Uygulama bildirim verdi, bende esenyurt güzelyurttayım marmarapark avm altında. Hissetmedik depremi, ailem falan akçaburgazda çokca hissetmişler anlamadım. Çatalcada eşimin ailesi hissetmiş, anadolu yakasında çekmeköyde ablamlarda hissetmiş. 🥲