10 sene sonra merhaba :)
37
●2.200
- 03-08-2025, 22:36:45Hoşbuldum hocam sağolunPionDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2025, 22:37:30Bende aynıydım hocam ama teknoloji ile aram iyiydiBDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hep birşeyler yapardım
- 03-08-2025, 22:39:06
- 03-08-2025, 22:44:32Yok hocam aslında 10 sene yemedim giriş bilgilerini unutunca maalesef bende peşine düştüm birkaç kere olmadı ama yıllar sonra son çare denedik oldu r10 yönetimine teşekkürler bana bu hissi tattırdıkları içinnapk3n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2025, 22:48:41Üyeliği durduruldubende 15 yıllık kullanıcıyım ancak eski hesabımın adını ve mailini unuttuğum için yeni üyelik oluşturdum
hoşgeldiniz
hep birşeyler yapardım