• 03-08-2025, 22:36:02
    #10
    Hoşgeldin Hocam
  • 03-08-2025, 22:36:45
    #11
    PionDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoşgeldin Hocam
    Hoşbuldum hocam sağolun
  • 03-08-2025, 22:37:30
    #12
    BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrardan hoşgeldiniz, 10 sene önce siz buradayken ben ortaokul bebesiydim
    Bende aynıydım hocam ama teknoloji ile aram iyiydi hep birşeyler yapardım
  • 03-08-2025, 22:39:06
    #13
    Dışarda mıydın dayı

    https://youtu.be/BqGbA0pH0U0?si=OT4iBz3WuXd-RWHs
  • 03-08-2025, 22:40:56
    #14
    sirdogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dışarda mıydın dayı
    İçerideydim kardeş
  • 03-08-2025, 22:42:43
    #15
    Hocam Dikkat et bi 10 sene daha ban yeme
  • 03-08-2025, 22:44:32
    #16
    napk3n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Dikkat et bi 10 sene daha ban yeme
    Yok hocam aslında 10 sene yemedim giriş bilgilerini unutunca maalesef bende peşine düştüm birkaç kere olmadı ama yıllar sonra son çare denedik oldu r10 yönetimine teşekkürler bana bu hissi tattırdıkları için
  • 03-08-2025, 22:48:41
    #17
    Üyeliği durduruldu
    bende 15 yıllık kullanıcıyım ancak eski hesabımın adını ve mailini unuttuğum için yeni üyelik oluşturdum hoşgeldiniz
  • 03-08-2025, 22:58:42
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10 yıllık ban mı görüyorum geçmişte