Konu
10 sene sonra merhaba :)
03-08-2025, 22:44:32
#16
uPala
napk3n adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam Dikkat et bi 10 sene daha ban yeme
Yok hocam aslında 10 sene yemedim giriş bilgilerini unutunca maalesef bende peşine düştüm birkaç kere olmadı ama yıllar sonra son çare denedik oldu r10 yönetimine teşekkürler bana bu hissi tattırdıkları için