BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekrardan hoşgeldiniz, 10 sene önce siz buradayken ben ortaokul bebesiydim
Bende aynıydım hocam ama teknoloji ile aram iyiydi hep birşeyler yapardım