Konu
10 sene sonra merhaba :)
03-08-2025, 22:37:30
#12
uPala
BDigital adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tekrardan hoşgeldiniz, 10 sene önce siz buradayken ben ortaokul bebesiydim
Bende aynıydım hocam ama teknoloji ile aram iyiydi
hep birşeyler yapardım